1. Jak zamówić:
mailowo:
biuro@kamadomeble.pl
telefonicznie:
+48 726 511 417
internetowo:
www.kamadomeble.pl/sklep
facebook:
wwww.facebook.com/kamadomeble
2. Płatność:
W momencie złożenia zamówienia kupujący ma obowiązek wpłacenia umownej zaliczki na konto bankowe w terminie 3 dni. W celu rozpoczęcia realizacji zamówienia, wymaga się zaksięgowania wpłaty zaliczkowej na konto. W przypadku braku zaksięgowania przelewu , termin realizacji zamówienia może ulec opóźnieniu. Reszta płatności dokonywana jest za pobraniem, w momencie odbioru towaru u kuriera. Paragon lub faktura wydawana jest przez kuriera.
Konto bankowe:
KAMADO MEBLE Kamil Dorywała
Mieleszyn 119, 98-430 Bolesławiec
PKO: 84 1020 4564 0000 5602 0150 9744
w tytule: imię i nazwisko kupującego
3. Dostawa:
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.kamadomeble.pl realizowana jest za pośrednictwem firmy transportowej. Firma transportowa, specjalizuje się w rozwozie mebli tapicerowanych.
Meble pakowane są w tekturowe kątowniki, całość pakowana w tekturę a następnie owijane folią. Ilość elementów uzależniona jest od wymiaru oraz poszczególnych modułów.
Czas realizacji zamówienia wynosi 4 tygodnie. Czas dostawy wynosi do 7dni roboczych. W dniu złożenia zamówienia przybliżony czas realizacji oraz dostawy jest ustalany indywidualnie. W momencie rozpoczęcia realizacji mebla, klient zostaje poinformowany na podany wcześniej numer telefonu. W momencie zakończenia realizacji mebla, sprzedawca dzwoni do kupującego aby poinformować o zakończonej produkcji i o przekierowaniu towaru do firmy transportowej. W tym momencie ustalana jest przewidywalna data dostawy. Dokładną datę dostawy zamówienia określa Firma Transportowa, kontaktując się z kupującym telefonicznie.
KURIER NIE WNOSI ZAMÓWIENIA !
(kurier jest chętny do pomocy we wnoszeniu mebla do domu, lecz jest to ustalane indywidualnie z kierowcą!).
Koszt dostawy : 200zł/netto – 250zł/netto w zależności od wielkości zamówienia.
4. Reklamacja:
W przypadku fabrycznej usterki , wniosek o reklamację proszę przesyłać na biuro@kamadomeble.pl wraz z zdjęciem.
Umowny czas możliwości zgłaszania reklamacji to okres 24 miesięcy od momentu otrzymania mebla.

Dostępne od ręki
Stoliki kawowe
Narożniki
Sofy
Fotele
Pufy
Szezlong
Łóżka sypialniane
Materace
Zestawy
Ławeczki
Łóżka dziecięce
Akcesoria meblowe
Legowiska
Konsole